Z koła

Sukienka powstała z góry od tej sukienki, dół narysowałam sama dzięki tej instrukcji z Papavero.
Użyłam zalegającej w szafie bawełny, dość mocno sztywnej. Szycie i modyfikacje wykroju:

          - gorsetowa góra zwężona o ok. 3 cm w obwodzie 
          - góra skrócona o 3 cm
          - dół uszyty z koła ( 1 x półkole, 2 x ćwiartka)
          - zamek 25cm wszyty na środku tyłu
          - górę wykończyłam lamówką ze skosu
          - dół podwinęłam 2 razy
          - dodałam ramiączka i pasek

Tak w ogóle to szyłam ją na wesele i przy okazji na konkurs Łucznika
To mój pierwszy raz w szyciowym konkursie, więc zobaczymy co z tego wyjdzie:)
A poza tym jest premiera mojej twarzy :P bo głupio było takie zdjęcia obcinać.

PS. Podziękowania dla fotografa - miał nie łatwe zadanie...




Kto przeszkadzał (szyłam głównie w nocy, przy otwartym oknie i włączonym świetle- oto efekt):


Spalona żarówka w maszynie-trzeba sobie poradzić inaczej:


Duuużo tkaniny do zszycia:


Wykrój gorsetowej góry:

Lamówka ze skosu:




I jak wrażenia? :P

Komentarze

  1. Milusia sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna! W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, wręcz uwielbiam takie sukienki! :)
    zawsze kojarzą mi się z rock and rollem i szaleństwem tańca, a zdjęcia z rozkręconym dołem - rewelacja, jak wszystkie zresztą :)

    Trzymam kciuki za konkurs,

    PS. Nie obcinaj juz proszę głowy ;), jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest naprawdę piękna :) Ostatnio mam straszną fazę na takie fasony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Faktycznie u Ciebie ostatnio też retro króluje :)

      Usuń
  5. Super fason!:) "zakręcone" zdjecia mega fajne!
    Przypomiało mi się dzieciństwo;) Jak byłyśmy małe, zawsze chciałyśmy takie "kręcone" sukienki. Mama nam szyła, mierzyła, piersze co robiłyśmy, zaczynałyśmy się kręcić i kwitowałyśmy:"za mało się kręci":)) To było wyznacznikiem, czy nam się podoba, czy nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Polecam takie modele, dół świetnie się układa, chociaż tkanina jest dość mocno sztywna. Jak byłam mała to też miałam taką spódniczkę białą z koła, ale z tego co pamiętam to kupioną :P

      Usuń
  6. Super wyglądasz na zdjęciu w drugim rzędzie środkowe :) Sukienka naprawdę bardzo ładna trzymam kciuki za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za trzymanie kciuków, fajnie byłoby wygrać cokolwiek, kto wie może się uda:) To zdjęcie, o którym piszesz też mi się bardzo podoba ;)

      Usuń
  7. Sukienka piękna ...powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz